Fago & Theo

Alla inlägg den 27 maj 2007

Av Cinzia - 27 maj 2007 21:17

Idag har jag och Fago hjälpt mamma i trädgården samt att sätta upp en markis.Resultatet blev att Jonas fick sätta upp markisen.

Fago hjälpte dock till på sitt egna lilla vis.

 Självklart kan man inte sätta upp en markis utan att den packats upp... Borde väll alla förstå...


När Jonas och mamma gjorde det Jag igentligen skulle göra- tog Fago och jag hand om skräpet i stället....


...


Markisen blev allt annat än rak trotts åtskilliga försök, de slutade med att min mamma tryckte upp i ena hörnet en bit av ett gammalt rör. Tyvärr fick jag ingen bild på det, men men de smälte ihop med huset tyckt ehon :p...

När det va gjort och grillningen överstökad återgick vi till slitet i trädgården.                                                   
                           .....

Vet inte om jag kan påstå att verken jag eller Fago gjorde specielt mycket . . .


 Men trötta blev vi.....


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards