Fago & Theo

Alla inlägg den 23 juni 2007

Av Cinzia - 23 juni 2007 01:35

Alltid lika kul tycker Fago att  möta upp Loke, Vekka & Enya. Men nu finns det även en Magne. En 3½ månad setter pojke som Fago är BRA nyfiken på.

Promaden är sköt, förutom att jag går runt och e ledsen för att min kontakt med Fago knappt existerar. Hur jag än gör blir det skit. Så nu tänker jag sluta göra något så får de bli som det blir =)...

Mycket bus och mycket fläng. Hopp hopp skutt skutt. På fältet mötte vi på en huggorm. Mindre kul men som tur va så var det Kristian och Jonas osm fick syn på den och inte utav att någon av vovvarna fick ett bett.

Nu ligger Fago i köket tittar  på när Goliat leker med en boll.

Undrar mycke tom en hund kan vara depprimerad. Och hur de ser ut? och vad man gör åt det? Skall läsa min hundbok nu, försöka skita i att grubbla och längta tills i morgon då det blir promenad i skogen. Jag lyser upp när Fago lyser upp.


Har även klickat lite idag med en burk kattmat till hjälp :p...

over and out

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards