Fago & Theo

Alla inlägg under juni 2007

Av Cinzia - 5 juni 2007 00:33

Idag har jag och Fago hjälpt Catherine med sin gula handgräs klippare. Kartongen som den låg i va självklart VÄLDIGT rolig- och självaste gräsklipparen va hur kul som hällst.... Synd kameran inte fungerade för otroligt va kul han hade ....


Av Cinzia - 3 juni 2007 23:01

OJ idag har det varit jätte mycket bus!.....

Först Jagade Fago mig när jag klippte massa gräsmattor hos min mor... Resultatet blev ett bett i min rumpa.. och en mycket skadeglad Fago..Sedan direkt efteråt åkte vi hem och möttes av Loke, Vekka och Enya. Och det blev en lång och härlig promenad. EFtersom Vekka löper är Fago dunder kär. Så han fick springa en hel del. Tyvärr fick ja ginte med Kameran men det är långt inn ei skogen och sedan går vi över matta stoa sommarbeteshagar/fält. Och där såg man bara 8 st öron som fladdrade upp och ner *hihi*.... och i slutet av allt detta var det bad kalas nere i en stor bäck. Gick vi hem-stretcha.Bada i badkaret. Och då höll FAgo på att somna .. Så jäkla go.... Och vila lite sedan hem till mamma igen och grilla. Och weeee så glad jag blev. Min pappa fick äntligen klappat och gosat med FAgo för första gången från Fagos sida frivilligt, han tvättade tillochmed pappa... Så båda fick stora solglada ögon...Nu ligger han och snarkar med Jonas i storarummet....

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards