Fago & Theo

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Cinzia - 2 juli 2007 17:18

Idag vaknade jag upp och kände inte alls för något. SÅ jag packade ner 6 st av mina hembakta stenhårda choklad muffins i Fago´s klövjeväska. Och vi började traska. Hela tanken kändes som en rätt bra ide.

Kör ju den vägen rätt ofta ändå.

 Tillochmed Fago tyckte det hela värkade vara en jätte bra ide. VÄl hos mamma konsumerade han rätt mö med vatten och jag passade på att låna mina föräldrars skrivare =).. Efter kanske en 30 min vila så vände vi på kappan och började traska hem igen.

När vi hade ca 1/3 del kvar blev Fago trött. Stackars Fago. Jaja jag fick bära klövjeväskan och hur mö jag än ville kunde jag ju inte gärna bära på honom.

Nu har han ätit och ligger och sover. Trött! och mina ben värker.

går in på eniro och spanar efter hur långt de va.

1,2 mil en väg - bil väg. Och vi gick hem också. hela 2.4 mil stackars Fago. Ibland e man bara för ambitiös. räcker nog med en väg nästa gång och någon som kör oss hem :p..


kram kram

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards