Fago & Theo

Direktlänk till inlägg 21 juli 2007

Slottskogen...

Av Cinzia - 21 juli 2007 17:04

Jhapp!... En helt ok dag. Fago hade tråkigt jag hade tråkigt jonas hade tråkigt.

Tadaaa vi åker till Sottskogen! visst började det dugga absolut. Och Fago va bara tvungen att gå upp i bland snåren för att återvända som Hulken med alla små gröna fröploppar som sätter sig fast i pälsen!... Fago är rätt rolig-brukar säga han e min bäbis.. och i slottskogen idag kändes det verkligen så. När han fick syn på FÅglarna han lyser upp som en sol...

 Tänka sig vatten OCH fåglar. Jo han va på väg att hoppa i därav mitt grepp om koppel och dylikt. Han kan stå så hur länge som helst bara han får titta på fåglarna...

 Ja tur man roa ngn. Hästen tycker han är läskig och de andra är bar aOK att titta på. När vi gått vårt varv kastar han sig på tillbakavägen upp för denna kant för att stå så och titta... Haha roligt som bara den tycker jag att det är.

Såg att dom tar betalt för att man ska få gå in och "klappa" djuren- så mycket folk som komenterar min björn borde jag ta betalt :p...

Varje gång man gått förbi tisslar de.- Såg du den stora björnhunden, eller ngn kunnig kille till sin okunniga tjej - såg du en S.T bernard.. alla barnen OOOHHHHHHHHH stor VOVVE... ahh Fago va nöjd vi va nöjda.

Påvägen hem blev det jungfruplatsen... mätta och belåtna ...hem SNARK sa Fago och vi drog på BIO Hostel Part 2

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cinzia - 23 november 2014 16:51

sitter och tittar på gamla filmer från i sommar.. Jag ler varje gång jag ser detta.. VIlken underbar upplevelse att få springa och stå där med en av sina bästa vänner i ringen.. Glädjen när jag ser detta går knappt att beskriva. Trots värmen spr...

Av Cinzia - 16 april 2014 12:53

En sväng på klubben med Pojkarna. Basar upp dom med varsin skål vatten och inträder rallybanan somm in vän Lena byggt upp. Jag har haft en paus. Tröttnat på rallyn men täntke se om jag kunde väcka lusten igen.   Fago får starta. Slappt tar jag...

Av Cinzia - 8 december 2013 14:05

Rätt mycket och jag har inte bloggat. Så varning för LÅNGT blogg inlägg... Mycket av tiden har gått till till träning inför Cert provet i patrullhund.   Spår upptag. Sitta 5 minuter och vänta.   Spår i medvind på fält. Theo har nosen t...

Av Cinzia - 26 september 2013 09:56

https://www.facebook.com/Bozita.se/app_172163342907991?sk=app_172163342907991&app_data=1554   klicka eller kopiera länken ovan.. man klickar sedan på det svarta hjärtat för att rösta.. snälla :D ...

Av Cinzia - 24 september 2013 00:27

vi fick en dag av Malin Bäcklund hundbefäl en rolig bana både på utsidan och insidan i ett hus. Lite filmar från olika av dessa momenten.. Theo lyfts över...   Theo och jag ska krypa ihop?... theo åker ett litet fordon?   ...

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards