Fago & Theo

Alla inlägg den 25 juli 2007

Av Cinzia - 25 juli 2007 22:08

Idag har varit en jätte mysig dag. Först gick Loke, Vekka, Magne & Loke och Fago och Chaterine samt Jag på en promenad . Det va varmt och gott.

Sedan när vi kom hem åkte Fago på sig ett bad. Ett välbehövt bad. Sista gången jag badade honom använde jag ett från Ica han luktade ljuvligt samma dag och pälsen blev så himla len och go, men ysch va inte bra det va i längen. Så idag kom schampot han brukar ha-Sebolytic. Kanon ... är det!

Sedan blev det bus med Loke. Helt underbart att se dom leka.

Duktig som bara den va han med För han kom till mig med jämna mellan rum och sa jag e här och du e här. puss på dig och så sprang han i väg och lekte igen!


Nu på kvällen gick vi ut och tränade viktiga saker "buga"- ja det va kul.. buga och dansa...

Nu ligger han och titta rpå mina fötter.. försöker nog hålla sig för han vill nog gärna tvätta dom :p....


Idag är en bra dag...

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards