Fago & Theo

Alla inlägg den 28 oktober 2007

Av Cinzia - 28 oktober 2007 14:45

Magsår....


jhapp då va det här igen. Kom knackande på min dörr men fattade inte att det va fru Magsår som kom på besök.

Va först när läkaren sa det.


Ja du Cinzia vill nog lägga in dig och sedan skicka dig till kirurg för Gastroskopi.

förlåt mig herrn sa jag.

-I HELVETE HELLER: vägrar, aldrig inte en chans. inte över min döda kropp.

Jhapp redan en gång svalt den svetsliknande sprutande slangen en gång. NO WAY.


- Ge mig alla piller du har.


Efter mycket om och men och min otroligta charm till övertalning fick jag med mig en bunt hem samt ett papper där det stod att han inte alls tyckte jag skulle åka och att om det inte blev bättre komma tillbaka.


Efter iddislande av fiskbullar mycket prat med magen så fungerar det Ok idag. Men antar att jag inte komme rundan gastroskopin för att ta en biopsi.

Blää


Lilla Fago dock fick allt stå ut med två tråkiga dagar- vilket han inte alls tyckte va specielt rättvist och protesterade lite fånigt med att ta skorpor från storarums bordet.


over an dout for NU!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards