Fago & Theo

Alla inlägg under december 2007

Av Cinzia - 28 december 2007 02:40

Sitter fortfarande med virus. Min nya databurk är på installation kan man väll kalla det. Verken uppdaterad hemsida eller ngt går att få donat nu :(

rackarns...


Men det kommer!


Förhoppningsvis lite nya bilder.


Planerna som nu är Mydog.

Montern på torsdag-spännande.

Jag kommer tilla på berner på Fredagen

Lördag ska vi ställa själva- Kommer la gå så där :p

SÖndagen blir det jag vid Setter ringen.


Hoppas Vekka placerar sig väl-Vacker setter det där!


Övrigt Fago växer och frodas-undrar vart alla lydnadstävlingar är nu när vi är så taggade. Samt undrar vart all snö är :(

Önskar jag kunnat skicka väg fina jul bilder  till uppfödaren osv men vem vågar det med virus på burken. Vi får ta igen det lite senare.


Kram på er alla

Av Cinzia - 20 december 2007 22:00

Tada!

 

En lång dag för Fago! Som l igger nöjd och snarkar nu. Dagen började med en kisserunda varpå senare vi mötte upp Loke, Vekka och Magne. Kul i stugan sa det och KABOM! 4 vildar släpps lös i skogen. Kan det annat än gå illa? Japp kan gå kanon bra...  Först igenom en relativt stor skog och sedan över två stora fäl och ner i en dal samt lite asfalt på vägen hem. Hem kastas ner i badkaret( låt mig påpeka han hoppas i själv :p )


Sedan velat lite sedan fick vi selebert besök. Fru Akira och hennes anhängare Pernilla.  BLodbad skulle det bli och Blodbollar blev det. Stackars Penilla fick stoppa fingarna i  Cinzia´s delkata blodbolls recept medans jag själv stod och körde finliret vid stekpannan. Det hårda Jobbet utförde Fago och Akira. Med mycket lyckat resultat.




Fago är nöjd! Minst sagt ligger nu och försöker hålla ögonen öppna med mycket besvär. Jag behöver inte vänta länge tills han reser sig upp "bäddar" fint och ger av sig en jätte dunt och ett högt "stön" och kort efter snark. Visst är det härligt med en nöjd hund!.



Av Cinzia - 17 december 2007 11:07

Nu är det Jul påstås det. Va shutton e min snö. E mest ruggigt kallt och fuktigt. inte alls vad jag kallar en jul. Närmsta jul ja gkommer är att jag äter av allt gott som finns och min mage börjar mer eller mindre bli en tomtes storlek. Ahh det är la det som e jul just nu. Min hemsida står jätte still eftersom jag fått krupp på skiten, en pytte mini sak som hindrar mig och jag kan inte fortsätte. Hjälp!Övrigt är det härskogen och 3 km som väntar, tvätt och fortsätta FAgo´s viktiga väg i livet med alla mina enormt viktiga trix.


http://www.youtube.com/watch?v=eVpykn0nbvw

Samt

http://www.youtube.com/watch?v=ygW0W3piwc4

Nu måste jag jhu erkänna att titlarna på video snuttarna är rätt knasiga. Fago skakar, låter jhu mer som han håller på att skaka sig själv till döds av nervositet. Men det va mest enkelt för att själv komma ihåg det :p. Jaja brist på annat eftersom snön inte tillåter lek,och bus.Snart My dog också.HAHA ironiskt vi ska vara med. Jaja någon gång måste jag jhu prova. Kram and ouver and out

Av Cinzia - 13 december 2007 19:10

Jhapp ett försök att uppdatera min hemsida lite granna har gjort mig ett par gråa hårstrån rikare samt upptäckt att ajg har virus på min burk.


Därav ingen uppdatering av hemsidan utan de får ligga på is tills den nya datan är instalerad och denna sletna virus burk är hystad =)

ha tålamod =)

Av Cinzia - 4 december 2007 20:32

Jag försöker mycket sakta och inte allt så säkert uppdatera min hemsid.

Med mer eller mindre motgångar tamefan EXAKT hela tiden men ahh de kommer.


Vi skippa PArtille lydnaden ösregn va ingen hitt sa vi.


Går jhu i härskogen en del i dag gick vi tre knallar = 3 km. jisses vilken rolig runda och va roligt Fago hade .. den gör vi om.

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards