Fago & Theo

Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Cinzia - 3 januari 2008 16:42

Idag har jag och Fago tillsammans med Pernilla och Akira suttit i Montern på My dog. En mycket nyttig träning för dom båda tror jag. Dom skötte sig kanon. Lite mutor med godis och allt gick ann. Jag med Berner är jhu inte mycket för dessa vagnar och trotts att det är hundmässa kör folk omkring med dessa som om världen låg för deras fötter och kör rakt in i olika ekipage. Fy fan va jag blir arg. Men men. Efter besökt rastplatsen som såg ut mer som jul/vinter än vanligt och Fago fick prickat en gran samt stubbe ;) gick vi tillbaka. Och gjorde debut på stora blåa mattan. Ras parad, med min mage rakt ut i vädret och byxorna hängades sprang vi atletiskt runt två varv där inne ( som om det inte alls va jobbigt). Lilla Fago va duktig han!.....

Många människor va det och många människor tyckte det va både kul och spännande att se dessa "sago"hundar. Klappar och godis blev det en hel del.


Fago uppskattade montern massa han fick tillochmed ro att mysa med sin vän "Råttan".... .... ....  

Nu är han hemma och snosar riktigt gott efter en lång dag!







Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards