Fago & Theo

Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Cinzia - 6 februari 2008 02:56


VFago har verkligen varit sig själv nu den sista veckan. Posetiv, laddad. GLAD! Herre ghud vilken skillnad det är på sin hund. När han är mer på G. Vi har tränat dåligt-då min vardag mer eller mindre ser ut som en stor ångest. Men sista veckan har vi smyg tittat på saker och ting. Så förhoppningsvis håller vid datumet 24 feb för  tävlandet av lydnadsklass 1. Hoppas Fago är fortfarande lika laddad.


Idag fick jag han at hoppa upp på Pappa, han har blivit mycket lättare med skallet, som han alarmerar med när tex min far kommer. Han har ätit nu fyra dagar i sträck. Trotts att han fäller nu är hans päls fortfarande blank och fin. SNÄLLA hopaps detta håller i sig nu.


Nu ska jag hoppa i bingen. Ska försöka få bukt på hemsidan lite´. Just nu hoppar den lite som den vill åt de olika hållen.


Tips och tankar om vad som känns bättre och sämre mottages gärna!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards