Fago & Theo

Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Cinzia - 13 februari 2008 23:27


Ja i bland får man jhu erkänna sig som en brakonstig människa, eller är det bara så att vi "hund folk" är lite speciell.


En god vän till mig kom förbi i går kväll efter en kurs för Git. En 8 månader schäfer tik. JISSES-jag har kommit fram till att jag nog har en väldigt from hund ändå.Men men dom lekte väl. Vi diskuterade aktivering osv. Då började hon prata om rutan och upplet. Som aktivering. Jisses det lät roligt! Så idag i årest ,måste man nog säga, första vår dag. Tog vi gula nallen Pluto i fickan och en näve godis i andra och så Fago så klart! och upp oc in i skogen!

Leta-vet Fago vad det är. Och det är Leta upp godis som ligger lite överallt tills mate tjuter "SLUT"komma rusande få massa kramar.ROLIGT

Men va e nu detta.!

Vifftandes med Pluto och Fago i koppel så gick jag hmm 5 meter dumpade Pluto och gick tillbaka 5 meter.Satte Fago och tänkte, va Fan ska jag säga nu! AHA! ,-"HÄMTA", tjöt jag hysteriskt och Fago kastar sig ut och faktist hämtar pluto. HAHA jisses det va kul. Efter bara några stycken fattade han poängen och jag gick lite ängre och kastade sedan den lilla Puto ett par meter. Detta va jätte kul. TILLS mate glömde tänka och gjorde en gång för mycket. Sista va la SÅ DÄR! kul. Men det va en bra aktivering. helt klart!

HITTA PLUTO-kommer vi köra mer med!

Sedan insåg jag jhu detta med vårvädret och gick igenom centrum och bakom gymnasiet och bakom kyrågården men mitt i kyrågården-man lixom går bakom kyrkan längst i änden på kyrkågården.-så va det översvämning. WEEEEEeeeee tänkte Fago och jag tyckte-detta är väll ingen synd. Så Fago badade och simmade på helig mark XD... Sedan gick vi en bit till och kom en bit efter kyrkågården och ner i en slänt till forsen där Fago simmade lite till.


En helt jätte skön dag!


I morgon säger folk jag fyller år. FÖR JÄVLIGT! så idag va det inhandling av diverse tårta och bakmatrial!


Snart är det Fagos födelse dag. Men en lydnad och en utställning innan får han allt orka med innan han blir gammaml gubbe XD.....


KRAM PÅ ER!

p.s tips på annan aktivering mottages gärna!d.s

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards