Fago & Theo

Alla inlägg den 15 april 2008

Av Cinzia - 15 april 2008 13:33

Nu har jag och Fago bestämt att de behövs tillökning! Ja för Goliat går oss lite på nerverna. Skåps luckor öppnas, duschen sätts i gång, och i badkarret sitter Goliat, Goliat som snor alla Fagos leksaker. Gardiner som får en pittbull liknande katt som hänger i den och biter, stolar som vällts, sängen som får stryk, blommor som flyger, Goliat tuggar Fago i huvudet. Ja osv...

Jag analyserar och gömmer mig in i hundens värld att jag faktist glömmer av att Goliat behöver lite uppmärksamhet. Min herre är rastlös, uttråkad. EFter övervägt ett nytt hem till honom, har jag och Fago i ställer bestämt att han behöver en kompis.


Önskas: Hona/hane. Inne katt. Om över ½ året önskas kastrerad.

Finns du där ute? Som vill ha äventyr och en kompis. Hör av dig!


För övrigt så har även jag och Fago, eller mer jag bestämt att det är dags vi gör ngt åt våran kassa kondition. Men denna inorma bestämdhet och insikt vaknar jag upp med Feber, halsont och huvudvärk. Tja bara tugga alvedon som mamma kom gåendes med och en JÄTTE räckmacka med  färska räkor. Inplanerat 2 timmar promenad kl 1700.  INget mer med de. Jag lär jhu inte dö direkt!


Löp tika är det i området med. En matstrejkande och pussig Fago har jag. Jisses tänk om jag lyckas matstrejka. En annan löper och tömmer en matbutik, eller som sjuk går jag säker tup 2-4 kg. Deet är nog bara jag och mamma som längtar efter mat när vi har magsjuka! Kassa gener XD.


Drag, jisses va sugen jag blir. Ska hosta upp pengar för sele,skackel och vagn nu. Men Världsutställning, Karlskoga bla bla ahh med min enorma inkomst XD kan de inte bli mer än spännande.


Nää nu blir det meningslöst tetris spel...


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards