Fago & Theo

Alla inlägg den 16 april 2008

Av Cinzia - 16 april 2008 10:48


Ingredienser! Enheter anpassas vid olika tillfällen!

¤Lite sömn.

¤Ångest för: infattar flera kryddor.

1.vikten

2.dygnet

3.utbildning

4.trisstes

¤Separations problematik.

¤För lite tid på dygnet.

¤Dålig, enforming kost.

¤Tajt ekonomi.

¤Oförstående omgivning.

¤Vänner för långt bort.

¤Stress, som hålls inombords.


ta en stor nypa magkatarr

En hink magsår

Grädda på kropps temperatur serveras på dygnets alla timmar


Och ni får  CINZIA.

Ja, jag gnälelr jämt. Pernilla är en av många som får höra/sms läsa mitt gnäll.

Är det inte ryggen som gör ont, är din min kassa fot. Sko som klämmer eller jackan som e för tung. Magen gör ont, och trött e jag. Huvudvärk har jag.


Jag har rätt oförstående föräldrar. Som gör det hela lite mer komplicerat också!


resultatet av allting blir. En sur, grinig,lätt irriterad cinxia med magsår.

Jag glömmer saker, låser inne nycklar, glömmer nycklar hemma, ställer mjölken i skafferiet, kopplar Fago går ut låser och kom på jag glömde honom innanför.Åker med saker kva rpå bil taket. Glömt om ajg ätit. Osv osv osv..


Exempel:

Somnade kl 3, ont i magen , huvudet,feber.

Upp kl.0500 Åka till kortedala för att upptäcka jag glömde nyckeln. hem igen. I väg igen Kortedala kl 0600. Städa pappas pizzeria. (gillar inte de alls), 0800. Hemma på med koppel på Fago. två timmars promenad. Hem, diska,byta vatten i skålarna, in i duschen, upptäcka att jag ingen tvål har, får bli schampo. Ut kl 1300 ska jag köra till Gråbo hämta pappa. Köra honom till Landvetter. Och detta är bara början.

Mina dagar är hysteriska.

Nu e jag sjuk, int elängesedan jag åkte till akuten för magsåret kom tillbaka. Men tror ni att min mor och far, kan tänka sig att hmm städa en pizza med feber,halsont,huvudvärk,magont. Ahh men jisses klart man Frågar Cinzia(jag osm int ekan säga nej), klart man frågar om hon kan köra på onsdagen också.och mamma frågar om jag kan hjälpa henne på vårdstädningen. Ahh ibland önskar man bara att man va någon annan stans. Eller skulle kunna få skrika HELVETE! utan att bli anblickad som konstig.


Trött e jag nu i allafall

Ingen mening med att sova 1½ timma. Då kommer jag inte upp. Halsen gör ont med.

Fago är nöjd nu i allafall. Skönt att se sin bäbis trött och nöjd!


Kram!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards