Fago & Theo

Alla inlägg den 29 april 2008

Av Cinzia - 29 april 2008 19:32

Lilla Tuff har äntligen kommit!

Fago är bra läskig. Så det morras och det fräser. hon har idag dock vågat gå förbi honom när han låg stilla. Är Goliat i närheten så sjlvklart åker han på sig ett morr. Lilla Tuff är rätt Tuff faktist. Hon ska upp upp upp på allt. Och ack sicken tuppkam hon får vid behov. Och bara tre månader.. Haha...

Lilla Tuff kom jhu hit för att Goliat behöver en kompis. Någon att busa med. Men vad både jag och Goliat märker är. Att det verkar vara Jag som fått en vän. Inte Goliat. Hon sover på kudden bredvid mig, inatt kände jag ngt intill mig men fattade inte va det va försen hon kravla fram under min arm. Är ja gpå Toa är hon på Toa. Tittar jag på Tv ligger hon bredvid och är. Är jag i köket är hon där. När jag kommit hem , kommer jhju vanlig ordning GOliat fram först, sedan går jag fram tillFago, men nu får jag jhu Ropa(lära) Tuff, och hon svarar så glatt och står och väntar på mig på säkert ställe. Klädkammarens b yrå.

Och vem ligger inte här nu vid datorn?

Om inte lilla Tuff.

Rackarns nu fick man jhu se hur stökigt jag har det. Men de bjuder jag på.


Ja så Goliat känner sig nog lite blåst, Fago är lite besviken för han inte får tvätta henne pisseblöt. Och jag lite överraskad att jag fått en ny vän, men lite ledsen för Goliat för han har fortfarande än så länge ingen att busa med.


Våren är här en stund. Inte för att stanna. Glöm inte!!! Tre järnnätter i Juni =)

KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards