Fago & Theo

Alla inlägg den 16 maj 2008

Av Cinzia - 16 maj 2008 11:24

Ja Lilla Goliat har fått en leksak. Efter ha följ med Pernilla till hundskafferiet handlat en vattenväska, aktiverings kula och en borste, va jag jhu bara tvungen att ta med mig en kompis dit två dagar senare. Jag lämnade även denna gången en påse full med, en likadan till borste (älskade denna), en torkad knota, och en aktiverings leksak till katterna. Tjá Tuff, hons fattade inte alls poängen med denna sak. Men Goliat hittade den, i påsen gömd. Så det va jhu bara att plocka upp. Och sicket skratt han bjöd på.

Låt mig bjuda er på en glimt av detta....


Ja vad säger man. Han är helt underbar den herren.


-------------------------------------------------------------------------------------

Till ngt helt annat. Jag fick en länk av en kompis som fick mig att skratta. Sicken glad hund. Men vad som va mest roligt va hur hunden fungerade mellan de två förarna. Kanske ngt att tänka på. Hur en hund uppför sig i mellan er. Är du hon/hans bästa lekkompis men endat en lekkompis. Eller är du faktist hans "flockledare" och kompis. Jag fick mig ett gott skratt, för jag kände väl igen det hos bekanta jag träffar. Men kul att se en hund som verkligen tycks tycka lydnad är kul..


http://www.youtube.com/watch?v=AV70DNuYA0g&feature=related


http://www.youtube.com/watch?v=wX2JIE9pUO0

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards