Fago & Theo

Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Cinzia - 25 maj 2008 01:47

Detta är Jumbo Love och Filur. Lilla Jumbo Love den rosa elefanten är en sådan där kram nalle sedan jag va liten liten. Som blivit omstoppad och tvättad om vartannat. Själva Nallens s.k personlighet har nog lixom försvunnit nu ;).... Till sak. Det där med Kamera mobil är dumt serru. Massa onödiga kort tas och detta är alltså ett av dessa. Men jag är mäktad imponerad va bra korten blir. Utan någon som hellst ansträgning!

___________________________________________________________________

Ja denna medelhavs värme. Finns väll inget att säga om det. FY !! Vart är mina Italienska ådror. För ngn värme uppskattar jag då inte. Men men så här ser man ut när man sitter och lyssnar på min granne under till. Och läser rapporter från Pernilla om vad som sker i Karlskoga. Även om jag inte kom dit, vill jag jhu veta alla resultat. Min granne undertill är dock otroligt roande. Nästan så man glömmer av värmen. Han lämnar aldrig sin lägenhet. Ngn slags "sjukdom" e nog fel uttryck men kommer inte på ngt annat , har han. Han är fruktansvärt kunnit. Jisses kan datum, ställen, osv. Grymt kunnig. Han har en städpatrull som kommer en gåni  månaden rustar upp honom och städar lägenhet tvättar och slänger soper. Jissa om de luktar gott när han öppnar sin balkong.*inte** Jo, han är kompis med en snubbe som är fårn skottland. Pratar engelska men bott i sverige hmm över 10 år. Om inte mer... Dessa två. OJojoj jag vet nog allt om skottens älskare ;) låt mig säga hans bästa kompis ska vara orolig. Grannen under hans engelska är underbar.+´hmm utan att ta i, var tredje ord är FUCK, FUCKING,SHITT.

Han är nog inte rasist men har en hel del åsikter om" The fucking negros in the fucking shitt ghetto". Osv. I veckan har han enligt hans mening varit på Kanarie öarna. låt mig då påminna att han har inte lämnat lägenheten. FÖrutom de han alltid gör 2 gånge orm dagen. Hehe*jag har inget liv märker jag* då han handlar första omgången, godis och andra omgången pizza.

Ahh jisses värmen försvinner och man ligger och fnissar i timmar.

_____________________________________________________________________

Kl halv åtta fick jag ändå masa mig upp ur min stol(har varit ute innan ;). ) för att gå med Fago och handla. Han måste jhu ändå röra på sig lite. Hans ögon säger dock att hani nte är så glad just nu. Ont i halsen. Men de ska våran udnerbara veterinäre på västradjursjukhuset. Men glad e han nog endå. hehe travar glatt med ner till affären.. Och hem.Gossigooo

____________________________________________________________________

Detta är Tuff!

Ja hon blir då inte granner på kort. Men hon är alltid ständigt på farten. hihi ser ni hennes strumpa på benet. Kanske släkt med Fago? ELLER INTE!...

hon är som ett dåligt klistermärke. I sängen på natten dyker hon ordagran tomkring på minkropp på täcket. Sedan ska hon sova. Då går hon fram, jag känner morrhåren öppnar ögonen och 2 cm från mina ögon står en katt och glor. När detta är gjort ska hon ligga och små bita mjuk på mitt finger och sedan somna kurrandes. Som synes på kortet så att bada i fred är inte på tal om. Datorn. Jo da skrivren ligger hon på, men sitter gärna mellan mina armar framför skärmen och t-bordet och kollar va jag sysslar med. Tröttnar och sätter sig på T-bordet och glor på mig. Gulligt dock.

Herr Goliat är jag inte vän med idag. Så han får inte vara med på bild. Han välte en JÄTTE fin present som gick i tusen delar för bara en stund sedan. SÅ han är inte på min favvo lista PRECIS nu..


Ska upp 06,45.Borde kanske sova. **Texas kommer i morg'on, och tvätt ska fixas. Och sedan bär det av till Slottskogen. Kram från oss....


Av Cinzia - 25 maj 2008 00:39

Matte är lat!

Vi gick till Apoteket.Och då får Fago bära. Lat??? Njaee alltså han växer nog en bra bit ovanför marken av detta. Han är så stolt.Lös hemmifrån och igenom hela centrum.Han travvar på så snällt. Stannar vid övergångställen när jag säger "VÄNTA" och travar på när man säger "nu går vi"

går inte fram till ngn tittar sig omkring och travar stolt på!VIla utanför Apoteket. Behvöer knappt ens ha ngt på honom. Men för syns skull lägger jag koppel med halsband runt och vid ett trä. SPringer in grabbar tag i en apotekare som fyller på lådorna. HEJ jag har jätte brottom min hund är där ute skulle du kunna?. Jaaa visst! 3 min senare va jag ute. och Fago Pusspusspuss KRAM KRAM... Och tre sjuksköterskor som ville ha underskrift om strejken glömde av strejken och pratade med FAgo som han vore ett mini barn och säger till mig. Är det där en stor hona? Öhhmm Nej detta är en mutantiskhybrid :D säger jag och går vidare*fniss*

_------------------------------------------------------------------

Min hemsida är under bearbetning. Kommer så snart jag känner jag e nöjd.

Synes blev vi kvar och inget Karlskoga för oss! Fago´s tonsiller ska bort på tisdag och därav blev vi hemma =D....

Kommer bli spännande att få läsa om allting som kommer ske nu.

Säkert glädje men också hehehehehe en hel del skitsnack*garvar*

----------------------------sicka förutfattade meningar jag har..inte sant!!..-----

Till en ny tanke!

Vill dela med mig bara.! Ingenting är omöjligt. Glöm för f*n ALDRIG det!

Nu e jag nyfiken på skydd... ngn som vill ge mig insyn på detta?




Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards