Fago & Theo

Alla inlägg den 30 maj 2008

Av Cinzia - 30 maj 2008 18:52

28 grader. I skuggan!

Medelhavsvärme! Vi kallar det förgrillning. Usch!! Man dör så fort man sticker ut foten. Man känner sig som en sådan Zombie eller vampyr. Så fort solen kommer åt en , brinner man upp.

När det är varmt ute behöver man ett svett band. Enligt min mening :D.

Riktigt så ligger det inte till. Men efter ha tvinga tpå mina vänner att köpa två Malaco godispåsar fick man ett band. Alltså fick de köpa två. :D Så tjusig inte sant!!!


Detta är Fago´s nya polare. Ngt på F heter han. Det va den lilla filuren som gick raka vägen fram till Fago och nosa. Och den som sprang efter Fago helt tokigt. Och drog honom i örat. VIll säga att det är Fago´s första och mest hängivnaste fanmedlem. Lämnar flocken av syskon för att springa ut i värmen och efterFago. De små benen vill jag lova fick jobba hårt. En Shihi-tzu + Griffon = SÖT!

Detta är några stycken av hela klubben. Fago´s fanklubb. Mysigt som bara den säger Fago. Och inser nog inte att dessa kommer också bli stora. Fast ah inte störren honom men stora :D.


Vad har hänt mer. Jo va i slottskogen i veckan. Varmt som stryk, men skugga och vattenbar för hund fanns jhu. Lek med ngt slags djur som borde ha horn, men inget hade. Va skit kul, eftersom Fago stod på andra sidan stängslet. Och tycktes inte alls bli orolig över den förbannade kossan som stånga och gruffsa*bus invit efter businvit fick matte, JAG alltså dra Fago därifrån. För att inte ge henne hjärtinfarkt, slottskogen ett djur på rymmen och en hund mindre. EFter halva rundan blev de skugg,vatten och glass paus. Som tidigare nämnt verkar inte Fago alls ngt vidare förtjust i glass. Men vatten och vila va gott nog. .

  Mycket händer, dagarna räcker inte till. Och jag har totalt glömt att fylla i min lilla blogg. Samma dag som jag lämnade Fago för sin oerpation hälsade jag på Pernilla och Akira. Och blev mött med en present...

Och den kom till användning =). Kl va tidigt och va väldigt imponerad över Pernilla som faktist va vaken och mötte mig  ute. Ibland blir även jag överraskad :D.


Lilla Tuff växer så det knakar. Hon gillar fortfarande mig. Till min förtjusning, även om de kan blir lite väl mycket i bland. 


Veckan har gått fort, det sker alltid ngt även om det inte är så stort. Alltid ngt att skriva om etc. Fick nyligen reda på att genom omvägar och genvägar i en omkrets fast inte min, utan hennes systers halvbekanta"dom vet om varandra", hade tagit dö på sin hund. Hunden stod i bilen, I skuggan på morgonen och när de kom tillbaka 6 timmar senare låd de en död hund i bilen. Förlåt att jag uttrycker mig. IDIOTER! ni är fan inte värda ATT ha hund. Jisses va den måste ha lidit. ARG jag blir....



Men men... vissa folk är inte riktigt kloka i huvudet. Och vi ser sådana hund ägare varje dag. Fast på olika sätt. våga öpnna munnen. Ni kan rädda liv!


Jag och Tuff tackar för oss. KRAM!

Av Cinzia - 30 maj 2008 01:22

Nu är hemsidan klar! För denna gången. Länk sidan som synes existerar inte, funderar hur och om jag ska ha den. Man e alltid rädd man missar ngn osv. Så de ska tänkas igenom. Alla nya länkar fårn sidan som blir mså fönster är under utredning. Om jag trivs med det eller ej. Ni får gärna skriva va ni tycker. Kanske ska även dom manövreras på själva huvudsidan.

Börjar lära mig lite lite lite på photo shop. Dock är det långti  från dugliga att lägga upp på sidan. Men det kommer. Kommentarer och tips mottagets gärna!

Kram från oss

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards