Fago & Theo

Alla inlägg den 2 juni 2008

Av Cinzia - 2 juni 2008 12:23

Jag och Pernilla va en sväng på Ullared. Det fruntimmret kan handla :D. Hade lagt upp bilden på mig själv, men den va spårlöst försvunnen...

Sen som vanligt kom jag till Pernilla. Blev mött av en super lycklig Sweety och en glad Akira. Vi trippade upp till en gräsfläck och va lite aktiva där. Sedan efter tuggat i mig lite annanas, tusen tack!Jätte gott!, bar det i väg. Kläder provades, saker plockades. mest energi måste jag erkänna la vi nästan på Boxershorts avdelningen. Herre ghud så invecklat att välja boxer. Slutligen blev de en sort, och självklart ljög ögat och dom va för små :D...

Det va iallafall bra roligt!

kom hem med:

* en ny fön. Misstänkte jag behövde en ny. När den började ryka då Pernilla fönade ett stycke berner.( haha ) glömmer aldrig det. -Du cinzia.... hahahahahaha*skrattar* de kom ut ett stort moln ur och sedan stank den bränt*Men den lever än idag-eller ah nä nu begravde jag den i sorterings soperna här hemma.

*Korta byxor från herr avdelningen*Pernilla tycker det såg ut som jag hade snopp*men gjudet på det :D

*boxershorts till en vän.

*två ankar. Ex girlfriend och Ex boyfriend :D

*ett armband bla bla bla bla massa krafs :D nödvändigt krafs...

Bad blev det på kvällen med Fago..

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards