Fago & Theo

Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Cinzia - 13 juni 2008 17:35

This is me!

Trött och jävlig är jag nu. Alla taggar utåt och dagdrömmer konstant om att få sova. Önskar snart min vardagliga energi återkommer. Annars börjar ajg grovt mitttänka sömnsjuka här borta.

Idag har jag huggt tag i min fön.

Och ville visa er hur fluffig min bäbis blev. Dock vkerar han jhu ha helt andra tankar om detta.

Jisses denna boll, han bara älskar den. Så ngt fluff va inte på tal mo att ta kort på. Jag gillar den nya fönen. Vad jag har att jämföra med är detta en sändning från ovan. Baksugen är jag och choklad sugen är jag. Men tir är väll det att min trötthet väger över och inget intag av detta blir det...

Men om ni skulle vilja att ohh henne vill jag ge nybakta bullar så gillar jag i stortsätt allt.

Just nu är ajg sugen på kanel bullar fast med vanilin socker istället för kanelen, eller en riktigt god morotskaka. Kommer med jämna mellan rum titta ut igenom dörren för att se om det står ngt där.

Div godis går bra med. Choklad, och typ syrligt sött. Ahh de är helt ok. Och så jordgubbs saft, hellt hemma gjord. Och ananas, jordgubbar, meloner, ...

OJ min blogg blev en sexnovell av mat. Opps*hihi*

Kram...

Av Cinzia - 13 juni 2008 00:38

Haha kan inte bara än skratta. ONT! så i morgon blir det vårdcentralen för min del. Laga mig ska jag säga :D....

Ja lätt att bli bitter. Men min fantasi har legat på hyllan då stackars Fago aldrig fått vara hel direkt länge. Men nu får de va slut på detta. Hjärnan kan stimuleras ävenom tossingen inte vill. Så i morgon skaj ag tänka så Fago får ngt att tänka på :D.

Men i morgon blir det storstädning på honom*hehe* Tassarna håller ajg alltid trimmade. Tycker det ser fräschast ut och lättare att hålla ordning. Sedan är hans fossingar så fina. Men i morgon blir det bada som gäller. Och invigning av min dunder fön. Fick ett trevligt samtal i går. Jisses vilken överraskning. Men de va trevligt. samtidigt som jag blev väldigt mätt på bernerhund. Jag är en ensamvarg, sköter mig själv, samtidigt som jag gärna är med i smeten trivs jag bäst på sidan om. Jag lixom pressar mig själv in i ngt som lixom är helt onödigt. Mättnaden på berner snack är nog egentligen inte den direkta "onda" punkten mättnaden är nog bara på att jag vill så jäkla mycket och när man pratar  vill man ut, ut och ut. Träna, promenera, etc så är det hinder efter hinder. Men nu blir det andra puckar som gäller. Omställnings manöver. Efter stockholm blir det fullrulljans på lydnads träningen inför lk2. Jag täntke råna en bank i sommar. Lite hemligt så inte skvallra nu. Och när jag rånat den ska jag köpa dra utrustningen med. Misstänker mamma vill vara med också :D. Nää ngn bank ska inte rånas men ibland  fantiserar man bort.*skrattar*

Men jag vill allt starta lite ettor först, det är jhu roligt att tävla.... Så bara jag ska sluta sjukna in överallt och Fago sträcka tossingar så kommer viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiKRAM KRAM KRAM


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards