Fago & Theo

Alla inlägg den 24 juli 2008

Av Cinzia - 24 juli 2008 02:09

Ja jag vet inte vem jag ska skylla på. Mina skygglappar på mammas jobb eller faktist min mamma som har get Fago godsaker direkt anslutet till bordet. Började lite oskyldigt . "- Titta här Fago, sådant här får du aldrig av henne där borta va?" Hon menade mig och höll i en sådan där viktväktar "banan". SLURP sa det och efter det så har min herre lärt sig att tigga. Jisses va fort det går att lära in sådana saker!

Och näää inte delar jag med mig av en Magnum Mandel inte.. Inte en chans! Och då kommer min finurliga mamma.

"- Kom här Fago ska du får ngt gott!" En KAKA från bordet. Jäkla tant!

Visst mamma är jhu Fago´s "mormor", och dom ska jhu skämma bort. Men inte framför mina ögon!Ahhh jisses...


Fago kom och satte sig och tittade på mig. Så såg jag ngt jätte roligt. EN välbevarad bubbla på tungan. Kortet är inte direkt jätte tydligt men ni kanske kan se den ändå?



VÄrmen smyger på. Kanske göra FAgo till en grosser? Men njae, det blir duschar och skugga och vila i gräset.

KRAM!


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards