Fago & Theo

Alla inlägg den 30 juli 2008

Av Cinzia - 30 juli 2008 13:32

Så nu har även Jag tagit borelia test. Den där huvudvärken har inte släppt. smärta av inte dena väg i kroppen. Etc..Ja är det itne Fago kanske det är jag? Bara vänta och se vad proverna säger. Jag struntar i vilket, bara smärtan går över.

Kallsvettas i 30 grader är inte roligt. Och röra sig orkar man inte, pulsen slår en så snällt i pannan ungefär, ochl iga ner går så ont att man spyr. Pest eller kollera bara välja. Idag är det svalare dock och min underaktiverade vovve ska i allafall få sig en promenad ner till Sjön. Och är ingen där får la jag hoppa i med honom!

För att trösta mig själv i denna smärta har jag ätit guld. KANTARELLER! Nix inte plockade själv, verken kropp eller knopp fixar det, utan va min kära Far som hade köpt med sig nästan ½ kg om inte mer. Helt underbart!


ÄR inne i en frukt period så til detta fick jag även:

Biggaroer

Jordgubbar

Vindruvor

Nät melon

Hårda gröna  päron

Nektariner och Plommon. Helt underbart är det!


Nä promenaden kallar och uppgifterna hemma lika så.


Ska åka till Danmark på fredag med. Så hoppas smärtan försvinner :(


Jag och Jonas ska då till : http://www.bodiescopenhagen.dk/index.php?id=13


Nu är det bara sista minuten att hitta "barnvakt" till Fago. Ngn som är sugen ?*fniss*

KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards