Fago & Theo

Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Cinzia - 6 oktober 2008 22:47

Idag va de anlagsprov. Efter ha varit på Ultraljud för gallan hade jag både ont och va trött + på G att få dunder ont i halsen.

Pernilla va redan där. Givetvis super glad :D. Med all rätt*GRATTIS!!!!


Min tur. 2 spår innan detta har jag gått. Snacka "novis". Pinsamt värre. MEn domaren va jätte mysig. Om man kan uttrycka det så. Han förklarade lugnt och sansat allt. Och de hela började kalas.

När jag gått spår med Pernilla har ajg jhu satt upp mina klykor över allt. Livrädd att gå fel. OCh nu INGA klykor eller snören ALLS! Så fick lite fint fråga honom. "-Du?!?! säger du till om vi går en aning för långt bort??.

Svar: "- ja går du 100 m från spåret säger jag till."

Haha tyckte jag. Då kanske vi får gå många vändor och du säga till en hel del. Och jag fick själv intala mig . LITA PÅ DIN HUND! LITA PÅ DIN HUND!

Men de känndes bra knepigt.


Men Jisses han hitta den. Den lilla mini klöven. Vi har använt en storlek större. Se på trissor vi gick inte vilse.


På tillbaka vägen pratade vi lite. Olika fel folk brukaro ch kan göra. Bra sätt att träna på. Etc.


Resultatet är över min förväntan. Anledning till icke HP är att han precis innan klöv kom av sig en aning, ungefär som att. VA ÄR DE EN GUBBE MED I SKOGEN! men kom igen direkt igen.  Samt en osäker förare.

Jag alltså. Han sa de att han inte riktigt förstod varför jag inte följde med min hund utan lät linan löpa ut.

Hehe som sakt rätt osäker e jag jhu. VI är stolta. JAG ÄR STOLT! duktiga lilla Fago. Resultatet ligger på hemsidan.


3 duktiga berner lämnade platsen med Varsit Godkänt och Varsit Diplom.


Bilden är hemsk. Men jisses va vi fick skrattat efteråt.

Dom satt som tre fina ljus och jag står bakom Pernilla för att få som att titta. Precis när dom sitter så där PERFEKT tjoar jag lite extra Pernilla tar kortet (mobil) och Vips ALLA TRE kastar sig rakt fram Super glada.

Vi fick tagit om bilden. Den ser ni på min hemsidas framsida sam på tjejernas hemsida.


Kram!




Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards