Fago & Theo

Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Cinzia - 19 oktober 2008 14:37

Idag va vi ute bland de nya husen de bygger. VÅran skog låg där tidigare. Men allt är bortsprängt. Jaja vi gick upp där i allafall. Mycket berg och annat. Min hund vet va upp och ner är. Höger och vänster är en annan femma XD.

Iallafall. De ringde och jag svarade och jag pratade en stund. Fago sköter sig så bra själv. Jag la på  och hmmm va tusan är min hund*lite vimsigt* Herre jesus. Han va högt högt upp på ett berg. Jag har inte den blekaste hur han kom upp. Men gladare hund får man leta efter. Men han hittade en nerväg. Haha jag hade i samtalet förkalrat vägen hem till mig. Och Upp förbacken sades. Då min hund har varit brutalt underaktiverad och sjutusan så busig. Nappade han tag i detta och klättrat upp för berget. Sedan blev hela promenaden upp skick ibland berg och mossa. Tok roligt. Eftersom dom bygger där ligger de jhu plankor och annat jox där och de va tokigt roligt att springa på och balansera på.

Han e för söt. Särskillt när han faktis för en gång skull tar egna insiativ.

Undra om man kan använda sig att klättrandet till ngt. Man ska ju följa sin hunds kunskaper och ta nytta av dom. Men klättring veti tusan.

jaja ben muskler får han. Och rolgit har han. Och de får nog räcka med det.


Kram kram


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards