Fago & Theo

Alla inlägg den 21 december 2008

Av Cinzia - 21 december 2008 09:37

Japp, jag har blivit frälst av Ikea. Fråga mig inte varför. Men tröttnar aldrig. Alltid kommer man därifrån emd ngt. Allt från en toa borste till ngt annat.

Efter detta Ikea besök fick jag möjligheten att adoptera några filurer åt mina katter. Som dock Fago uppskattade mer.


Pricke, elefanten och hippopomapus. Jagl yckas alltid få mina djur att se skumma ut på kort. Men himla "sött" att hon satte sig där. Dock inte ett dugg intressant med de nya tilskottet.


Goliat åh andra sidan är väldigt nyfiken av sig. Och la beslag på de små filurerna. I allafall för en stund. Han ahr en förmåga att lägga sig på saker och tingn är dom är nya. Alternativ omman kan gå in i, som kartonger,påsar etc. Himla go katt de där.


Nu mera ligger dessa filurer utspridda med Fagos julklappar. Han snor åtsig dom i smyg så där guligt med framtänderna lägger sig och naggar på dom och pysslar om.


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards