Fago & Theo

Alla inlägg den 24 december 2008

Av Cinzia - 24 december 2008 09:51

Lite kort på Familj ...


Mor & far har precis fått en Julklapp avm in syster dotter Yasmin. Första året hon handlar julklappar så hon satt på spänn inväntan på domen. En ljus hållare blev det. Pappa som e så söt sa genast" - ohhh va FIN! har jag önskat mig länge!" Yasmin hoppade till av glädje*skrattar*.. Sött sött. I hörnet sitter EMilio syster sonen lika nyfiken han. Mest troligen att dom ska bli klara så han får öppna sitt.


Oh han blev inte besviken. Nintendo Wii fick dom båda. Måste erkäna att jag blev lite avundsjuk. Velat ha de länge. Men fyllerj hu år snart ;)...Min syster på 31 år provade på  och hennes summa av kardemumma av ålder blev 52 år. Så hon satt och utförde Yoga resten av kvällen på den där plattan.


Självklart fick alla barnen julklapp. Även Fago. Han tycker det är enormt kul att öppna paket. Och gulligt nog tycker han det är enormt kul att få innehålet med. Inte bara trasa sönder pappret.

Stolt marscehrade han runt med sin åsnenalle på kvällen.


Innnan julklapparna skulle delas ut Va ju alla barnen tvugna att inspektera julklappar. Dock när Fago kommer för att joina upp blir paketen i sekundär plasering. Yasmin kramar och Emilio pussar. Och Fago han tackar inte nej.


Fago är självklart med vid julklapps utdelningen. Han gick hela kvällen och duttade på paketen och försökte norpa åt sig ett och annat.


Julmat. Emilio, min syster, jag och Yasmin. Vi satt alla och dreggla över att få äta. Tyvär ingen snö i bakgrunden som ni ser =(. Men man kan inte få allt.

Efter den kvällen va nog min amge den störstaste den någonsin varit. Men gott va de.


GOD JUL!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards