Fago & Theo

Alla inlägg under december 2008

Av Cinzia - 12 december 2008 17:31


Serveras gärna med smält is och socker. Finns många namn på denna sorts likör/sprit. Gott är det iallafall.

Fago fnyste rejält och Tuff med. Men Goliat min lilla sötnos slickade sig runt munnen och va på väg att ta sig en rejäl slurp. Tok katt....

Av Cinzia - 11 december 2008 17:29

klippa sig kanske..


Jag har grymt tunt hår numera eftersom jag tappar mer hår än vad våra hundar gör underfällning*MINDRE ROLIGT* men som min läkare säger. Det kommer in minst 1 äldre varje vecka som säger sig tappar hår+ jagi nbillar mig.

Till sak. Men, mitt hår växer som ogräs. De va inte längesedanj ag bad frisöer att kapa en minst 20 cm. Vilket hon gladligen gjorde. ( varför gillar itne frisörer långt hår?) detta va i allafall inte specielt längesedan och nu igen har håret växt ut och är precis ngn cm ovanför rumpan så att säga. Jisses... Kanske dags att prova raka av det.

Av Cinzia - 10 december 2008 14:33

   ..


Nu är Psykologi A kursen helt slut. Och mitt slutbetyg belv VG. Jag är så otroligt glad över detta. EFtersom jag desutom har läs & förståelse problem i texter, och tog kursen på distans. Är jag fuktansvärt glad. Kul va det!

Och en kurs till ska de bli så snart jul är förbi och kurserna är valbara.


Jag har inte kunnat uppdatera min hemsida för div program inte har fungerat som dom ska. Nu har jag program, men självklart är det uppdaterad versioner, vilket gör att mina kunskaper brister. Jag har hittat hjälp med detta. Och min & Fago + katternas sida kommer att uppdateras.


Fago hari nte spårat så kanon de sista. Mycket frustration från hans sida. Och helt oförstådd från min sida. Tillfälle för prov är lagt, och hur de komer att gå där. Berättar jag så fort det är gjort. Efter de olika träningspassen e jag tyvär mycket skeptisk.


Lydnaden är inte bortglömd. Verkligen inte från Fago´s sida* Fot är det roligaste som finns* otroligt lustig hund *

Men jag måste få hjälp, så kurs ska gås.


Övrigt. Det som är fast ställt på schemat, är att stå i Rasmontern på Mydog. Söndagen med Pernilla och ngn av hennes yrväder. Fago´s buddies så att säga. Och måndagen om jag inte missminner mig själv, ska vi beträda röda mattan. Vi har inte varit på ngn inoff och tränat mattes nervositet. Så hur jag kommer hantera det. Kan bli en spännande sak. Med Fagos söta strumpa, osv. Blir de nog norge därefter*skrattar* 


Annars vill jag bara påminna Er om. Salt på vägarna. Våra vänners trampdynor är inte grymt lyckliga över detta. Ljummet vatten, liten skvätt såpa. Borsta av etc. O ligger de salt utanför Er dörr och ni bor o hyreslägenhet. Gör man som gnälliga Cinzia. Ringer direkt och talar om hur , inte glad min hunds trampdynor mår. Och kräver sand =D. Synd att säga att jag vet vad jag vill.


Kramilli kram kram....

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards