Fago & Theo

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Cinzia - 9 februari 2009 22:28


 





 Din hund har gått igenom isen. Va gör du?

Skriker hysteriskt på hjälp. OM förhoppningar att ngn ska hoppa i och rädda din hund.   4.3 %


Kastar av dig dom överflödiga kläderna och börjar åla dig ut för att rädda din hund.  82.6 %


Vet ej.  13 %


Totalt har 23 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-01-09 11:58


Jag hade kastat av mig de överflödiga kläderna och börjat åla mig ut..

Men fan va rädd jag hade varit. 



Av Cinzia - 9 februari 2009 22:03

Hittade lite bilder...


1 plats. 178p. Nalle Oscarsson med Blacknek´s A`lycka. (Malinois)

2 plats. 174p. Cinzia Lundgren med Fago.

3 plats. 172,50. Eva Paulsson med Flatterhaft Death Man´s mirror.


Vi mede Berner kan också. Lite kul.


Har äntligen fått tummen ur för att titta på tapeter till sovrummet. Efter många böcker och tänkande fan jag mina tapeter.

en Fond vägg och "vanlig" till sovrummet:

Jag vet inte varför det speglar röd lila men de är svart, grå, silver färg. Så ser riktigt framimot när detta sker. Man vet jhu aldrig när man får tummen ur riktigt.

 SKa modifiera om sängen också, samt köpa ny byrå till månads skiftet. Ska bli riktigt härlgit.


Jag har fått bukt med min fot. Märtan som är där är Halgus Valgus, eller va tusan de heter. Så mängder med olika ilägg, och fula och lustiga fotstöds saker osv. + smärtstillande. Så kan jag gå. Väntar in röntgen den 16 för att veta hur länge står jag ut. Hur långt skede det är i. Osv.. Operationen lockar inte då jag fått veta att smärtan efter operation är hemsk. Så hellre massa fula och knasiga hjälpmedel. Bara jag kan gå.


Har även fått löst varför ajg nästan tuppar av när jag rör på mig.

Detta va en medicin en läkare skrev ut till mig utan att kolla bakgrundsfakta. Älskar Salhgrenska. Verkar abra vara där kompitenta läkare osv finns. Vart fall dumt att ge medicin som e blodtrycks sänkande när jag redan har grymt lågt blodtryck och får blodtrycksfall lätt. Och den vanligaste biverkningen 1 av 10  är just blodtrycksfall. Såååå en annan läkare fick kolla upp detta så nu sista veckan här kan jag röra på mig igen. "Bara" konditionen som fått sig en törn. 

Fago´s dock är de inget fel på. Går och skrattar och njuter när ahn springer omkring som en stolle högt och lågt.


I morgon blir de 1 mil. Får se om vi orkar.



                                 

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards