Fago & Theo

Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Cinzia - 14 februari 2009 23:03

Blev jag idag.

Jag fick en jätte fin pås hållare av Jonas mamma. Hon hade sytt den själv. Super fin faktis. Roligt som attans va att den va fylld med påsar redan. Jag älskar sådant. Jag fick en film med läckra VIn diesel. En til matmaskin ångkokar sak, ( mamma älskar sådana maskiner) en hund med Välkommen skylt och pengar. Men roligaste av allt va att alla kom. Och vi alla ahde riktigt kul.

Tyvärr hann ajg bara ta kort i början av kvällen. Innan de kom!


Pappa som Fago alltid varit rädd för. FIck slutligen hindra både Far och hund att sluta leva loss i soffan =D


Älskar att se när pappa är glad. Han verkligen älskar djur. Och han saknar Tamtam. Tyvär råkar AFgo ut för att bli kallad detta i bland. 


Detta är min söta fina stora syster Camilla. Hon skriver i min gästbok. Som heter "snabba gästboken" som tar hundra år att fylla i. Så sällan någon orkar *synd* Goliat sitter och väntar på uppkattning.


Där fick jag sagt mitt. SLUTA LEK!!!!!!!! med ett flin på läpparna.


Bättre med puss och kram


KÄRLEK!


SÅ himla gulligt.

Av Cinzia - 14 februari 2009 00:08

Som märkes skriver jag mindre gnäll just nu. Vilket är medvetet. Därför också mindre inlägg ;)*lite lustigt*


Man kan även se glimtar av min nya hemsidas skepnad i bloggen med färgerna.... Den kommer ut snart. Gör om allting helt. Blir även lite bitter då mina begränsningar är stora och sidan inte alls blir så som jag vill ha den.

Tanken va attl ägga upp den innan min födelse dag meni nte en chans.


Mina studier har börjat och jag hade glömt av det, och ligger en vecka bakom. 


Jag har även börjat tänka mig för ang min stavning. Skriva långsammare och titta på skärmen när jag skriver... "bra början"...


Fago och min lydnads träning på Alfa hundcenter börjar den 3 mars. Jag ser framimot det fruktansvärt mycket. Söker även ngn som vill tävlings träna med mig. Mina nerver är inte av bästa kaliber. Och de slutar med att jag bara står och skrattar på plan. Våran träning i lydnaden är just nu katastroff. Men hoppas och anser ajg borde bli klar med Lp2 innan detta året är slut. Lp3 har jag inga drömmar om ens. Väldigt långt bort!


Jag och Fago ska även åka på inoff utställningar mer. Varför? Jo för att jag behöver träna om mitt tänk där. Och är en bra tävlings träning och koncentrations träning för oss båda.


Fago´s mognad märks av. Hans koncentration bibehålls inte direkt. Och barnsligheten slår igenom.


kram kram....

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards