Fago & Theo

Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Cinzia - 25 februari 2009 17:31

Jag har de sista åren tagtit Fago i frösta rummet. Vilket har resulterat i ett bortskämt litet mini monster. ( som jag älskar mest av allt) . För att börja ta fram mina andra små bäbisar i livet har jag börjat sätta dessa två filurer i centrum.


Leker. Klar, pratar godis osv...


Idag va jag i väg och hostade upp lite sparpengar itll katterna och derras sinnen.


Jag fick med mig hem, Timjan, basilika och rosmarin. + tre fina krukor. Dessa plaserade jag med ok mellan rum i storarums fönstret och Tada.... de kom två nyfikna filurer dit direkt.


Lilla Tuff undersöker...


Goliat ser nöjd ut efter tuggat lite på dem alla tre. Den tredje fick inte plats på bild..


Två nöjda filurer.


här näst ahde jag tänkt hitta fina fyrkantiga plan med fin sockel att sätta på vägegn så de har ställe de kan klättra upp  på. Utan att jag får spader.


Kram kram

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards