Fago & Theo

Alla inlägg den 9 april 2009

Av Cinzia - 9 april 2009 20:46

Dag har de hänt mycket.


Jag vaknade upp av en orkester av div fåglar. Rinnande ögon och rinnande näsa. Allergin va in sjungen kan man väll säga.


PÅ morgon promenaden med Fago.. hittade vi lite mindre roliga ting..


För mig årets första "Mördar snigel".....


Sedan en vanlig"snäck snigel"...


Det va även en halkbana av mask invasion....* bra äckligt de där alltså**


Hittade även en berner snigel.....morgon trött hund har jag vill jag lova...


Sista viltspåret hittade jag jhu en halv mätt fästing på Fago. Så i går blev de medel i nacken. De har gått över 24 tim och han verkar fräsch.... Hoppas han tål det och hoppas de fungerar...


En vit kletig peruk fick han efter de... Detta är på recept. Hoppas sååååååååå innerligt att de kan hålla Borelian borta från min bäbis i vår/ sommar...


Senare idag drog vi lite vagn.. en snutt på de...

Samt Fago fick i kväll lek besök av boxern Doris....

Fort fort fort....


Har en bus film med dom också... Klämmer in den i nästa inlägg..


Fago e helt slut... Skönt!!!

Jag är trött... mindre skönt. Jag har ett arbete som ska in. Jag sitter med färg på golv och över allt där de inte ska vara i sovrummet. Väggar som ser ut som andra världs kriget. Ett smutsigt och riktigt lortigt hem. mindre kul... Men har njutit de stunder min hund har bjudit på idag. 


Kram!





Av Cinzia - 9 april 2009 19:54

här kommer filmen på dem...



Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards