Fago & Theo

Alla inlägg den 28 april 2009

Av Cinzia - 28 april 2009 17:17

Här om kvällen va jag uteo ch gick... Äntligen börjar de lukta så där gooooooooooooooooooooooott...


en bild på natten


Samma träd dagen efter... LJuvlig doft....


Vi fick även syn på lite gult...

Vackert...


På dagen där fick ajg för mig att tona om min bil... Och tuffar i väg till Gråbo (mor+far =bor där) städade bilen först och gavm ig sedan på bakrutan. Och om jag ångrade mig... Toningen va i sämre kvalite än den jag redan hadde. När jag upptäckte detta gav jag helt enkelt helt och hållet upp.... Nu ser min lilla bil ännu skrotigare ut.

Jag struntade helt enkelt att få ut bubblor och vatten. Så nu ser de ut så här. Stackars lilla bil.. Men men den fyller sin funktion tillsvidare i allafall..


Ska snart åka tillk ursen den börjar 18,00 åker omkring 17,30. Jag är usel på att passa tider. Tid´s optimist kallar man sådana som mig*skrattar***



Varje morgon i från förra onsdagen till idag förutom helgen har jag vankat upp i en chock. JAgh ar alltid balkong + sovrum+badrums fösnter öppet. JAg håller som sakt på att tapetsera i mitt sovrum-- gjrot den sista månaden*skrattar***

Iallafall så sover jag i storarummet... Sedan i onsdags har ajg vaknat upp av att jag hör en man stå och prata med Goliat igenom sovrums fönstret. Herre ghud jag sover ju utan kläder. Låg där och kved ( morgon kissenödig) tills de tog en fika.. I morse låg jag steget före* och va upp redan på deras "frukost"....

I fredags satt ajg här och så hörde jag någons röst...*hallåååå.... hallåååå

Okey hmm så jag in i sovrummet då står mannen med en pensel.. "-jo hon/han har nog fåttl ite vit färg på sig. FÖr hon/han har suttit och slagit på min pensel medans jag försökt måla fönster listen(utsidan)**


Haha jisses... jag fick skrattat stängt fönstret och bärt bort Goliat. Självklart hoppas GOliat upp igen. Men nu med stängt fönster. DE va kul ändå tyckte han.....

MEN!! Sedan hör jag ett sorgset skrik från sovrummet... går inte.. och där sitter GOliat mitt i sovrummet på golvet och tittar mot fönsrterna och skriker. Jaha Mannen hade gått hem (arbetid tiden va slut) GOliat va helt förkrossad över detta.

 

DEtta är inte mitt fönster men för att få Er en blick.


nix nu måste jag klä på mig "hundkläder" och åka på kurs....

Kra

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards