Fago & Theo

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Cinzia - 10 juni 2009 00:03

Hejsan hej!


Nu äntligen har jag gått och köptm ig en ny dator. Så skönt. Så glad.. Känns SÅ super!

Dock har jag inget bra programm att arbete på när de gäller hemsidor. Så min hemsida blir stilla ett bra tag... + jag såg att hehe den va en aning skev..


Jag och Fago har varit på Marstrand och fiskat med min goa vänn Caroline.


Vacker liten pojke!

S vch Lp1 Lordchamp Fago by the Devil


Jag fick upp olika havs gräs versioner inget mer. En stackars ensam manet simmade omkring och de samt Fago va de enda liv vi såg den dagen. Men himla mysigt va de...



Han tyckte det va tokigt roligt att hålla koll på våra utkast eller va man kallar de när man kastar ut krok osv...

Vi hade mysigt.. och gott... Fago mår bra och jag med. Nu är de en tävling på ingång.. Vi är mitt i träningen så de får gå som de går..


KRAM!



Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards