Fago & Theo

Alla inlägg den 21 augusti 2009

Av Cinzia - 21 augusti 2009 23:48

Nu är det så att jag lät fingret vila på knappen på Kameran när jag va där*fniss** Så de blev ca 550 foton.. Pixbox hanterade inte alla dessa.. och bloggen e liiiiiiiiiite seg att lägga in dom. + jag har svårt att välja ut de bästa bilderna...


Detta är en länk till bilderna på min Facebook. Vet ej om ni som inte har Facebook kan se dessa. Men testa. meddela mig om de inte går.


http://www.facebook.com/album.php?aid=135065&id=577202781&l=4ef18e8743


Här får ni en bild på min FAVORIT bil...


Denna bilden va helt underbar.. Hoppas ni ser bilderna i länken jag skickade så förstår ni charmen med den...


Jonas kom åt kameran också.. *flin** Hittade en fästning på vägen.. vi va bara tvugna att undersöka..


Ni kan även testa denna länk. Och få se lite bilder:


http://s180.photobucket.com/albums/x32/fagobythedevil/Mantorp%202009/


Av Cinzia - 21 augusti 2009 23:34


Kom precis in från en härlig promenad.. Det har regnat skurar från och till i kväll. Himla skönt, för de har legat som ett lock idag.. Kvavt och äckligt..

Det är mörkt ute, jag njuter som bäst så. Svalt och gott tycker Fago som får springa lös överallt på kvällen... Helt plötstligt ser jag hur Fago stannar till. Då stod de en Stor Vägkona längre bort med reflex på. troligtvis såg han att de lös till. Men såg inte VAD det faktiskt var. Nu fick jag se en helt underbar dans med hundspråk.. Kunde inte annat än små skratta...


Direkt kör han ner nosen i backen och börjar sniffa... går sakta runt i en stor halv cirkel fortsätter nosa i backen men samtidigt med lågt huvudet sniffa mot den mystiska saken som stod där... Ju närmare jag kom höll mig på bra avstånd- desto mer vågade han gå fram... Väl ända fram tog han sig en sniff... Viftade på svansen och sedan.. Måste han insätt att han gjort bort sig.. Vilken lycko ryck han fick.. Herre jesus.. Han sprang som en ihoptryckt köttbulle runt runt runt och sladda loss på gräsmattan...

Han bjöd mig på riktigt gott skratt vill jag lova...


Kram från oss

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards