Fago & Theo

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Cinzia - 5 september 2009 20:34

Med komentarer som Seg och slö... Hamnade Fago på en andra plats med ett 2´a pris. På 159,5p. surt kan en hel del tänka sig. Men jag åkte dit med INGA som helst förutsättningar faktiskt eller några som helst tankar om annat än att ha en mjuk start, lite roligt( lydnad är roligt för både honom och mig)


Kvavt till råga på detta... Så fick vi även den värsta start vi kan ha... nr 1.


Men efter ett super dåligt fritt följ 8,5p. Och allt annat bara segt och en 0´a på läggandet.. rätt roligt. komenderar ligg.. hör hur min hund inte lägger sig.. För han va desutom inte med.. vänder upp där står han blixtstilla.. med svansen som en hellikopter. SKIT GLAD!*skrattar lite bara och går till baka.. blåser han på nosen. han fnyser och lullar glatt efter till nästa moment..


nu dock vet jag hur de är att ha en "slöer sennen"... =(... men nu när jag vet de.. upkkskattar jag ännu mer de han har när han är 100%


En andra plats fick vi ändå.. en liten pokal, 2 kg foder, ett STORT ben, och blöt foder.. Nu har han lite att drömma på tills klockan blir 02,30


Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards