Fago & Theo

Alla inlägg den 29 december 2009

Av Cinzia - 29 december 2009 11:55

hejsan hej!


Här bloggas de inte direkt jätte mycket. Har troligen gått och blivit åsiktsfri eller så skiter jag bara i saker och ting*skrattar**


Snöar gör de här nu. Helt underbart.Sitter och tvinga ri mig min frukost än. De är ingen hitt vill jag lova. Usch.. men men... Sedan ska jag och Herr Fago ta en promenad till centrum och posta en bok.


Herr Fago mat strejkar just nu. Kan bero på den söta lilla shi-tzu som löper under oss. Jisses, har är värre än värst. Tar vad som helst   *skrattar** Dock är den faktiskt väldigt söt!


Fäller gör han med. Han ser ut som en vältrimmad berner fast i ett misslyckat försök. Så Lilla Herr Fago som är nakenfis får ställas ut naken på My dog. De charmar nog   



Ska sätta ihop en bild film till Rasmontern men haglar inte direkt in bilder. Har ni några finar på era sennen hundar maila dom gärna till mig


mypain_yourpain@hotmail.com

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards