Fago & Theo

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Cinzia - 8 februari 2010 15:57

Hur kommer det sig att stigarna som bildas när det ligger snö på backen är så smala?


Det är nästans om personerna som gått där går med varje fot framför den andre häl till tå så att säga. Jag får då inte plats.


Gick en runda runt skog etc i gympa skor. visade sig att stigen som va väldigt smal tog av åt fel håll och där jag skulle gå va de ingen stig als. Så pulserat i 50 cm snö med feber och rinnande näsa.  Hade det inte varit för att Fago hade så underbart roligt hade jag nog satt mig ner och lipat och svurit och allt på samma gång..

Nu gjorde jag detta fast fortsatte att gå... Insåg jhu mitt i mitt kaos att faktiskt kommer ingen att hämta upp mig här, och den enda chansen för värme är att jag tar mig hem själv. Nu har jag suttit flera timmar och mitt ansikte glöder. Spelat idiot spelen på facebook och lite annat onödigt + något litet nödvändigt. Funderar nu på att lägga mig och sova en stund eller väldigt länge.


Sälen på torsdag tidig morgon. Verkar som om Jonas blir kvar hemma...


hej då bloggplatsen hej hej sängen

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards