Fago & Theo

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Cinzia - 15 februari 2010 22:03

  Japp nu e jag och Fago hemma igen...


Jag har nog aldrig skrattar och haft ett leende på mina läppar så mycket som jag haft i Sälen. smärta i vartenna litet hörn på kroppen ( förutom ryggen ) men ghud va jag har haft det mysigt. Pappa min adopterade Fago under hela Sälen vistelsen. Så nu är Fago allt annat än rädd för min far.


jag har testat på Snowbord och de gjorde jag en halv dag sedan gav jag upp.. Slog mig och blev frustrerad att jag inte fick till det... sedan åkte skiderna på...

jag har åkt bland små hopp och rakt in i en gran två gånger...

Jag har åkt fel och hamnade på en transport sträcka långt i från vårt boende och fick åka lift 20 min tillbaka =D... längs vägen mötte vi 5 hundspann. Jag har gått i säng innan kl 23.00 varje kväll och varit uppe innan kl 07.00 varje dag.


Luften va ren, marken vit och lugn harmoni. Jag öppnade ögonen och hade något att göra. Jag satt inte ensam och åt min frukost, middag eller kvällsmat. Jag har försökt Basta... trodde det va super skönt för det va 32 grader, men visade sig att bastun inte ens va i gång*hehe* ooops... Jag har åkt stjärtlapp med Jonas, Emilo, Yasmin... råkade i farten köra över min systerson på 6.5 år... SVISCHH i väg och jag ser hur han rullar runt- jag skriker FÖRLÅÅÅÅÅÅåååååt för jag inte fick stopp...*haha* då ropar har tillbaka i sin rullning - GÖR INGGEEEeeeet!


Jag har åkt stora ringar i snön som gick super fort...

Vi har bowlat och jag va sämst.. *haha***


Hemma efter tingstads tunneln kom en klump i halsen...


sicken hysteri.. bilar överallt, smutsig snö, äcklig luft... och min vardag... titta på klockan och bara sitta... har i dag gråtit från jag vakna tills för en stund sedan...


Men jag har haft det bra.


Hann bli 27 år under tiden också... så nu e jag tydligen 1 år visare...


KRAM PÅ ER!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards