Fago & Theo

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Cinzia - 23 maj 2010 13:15

Jag gav mig i väg med min mor ner till Varberg. Hon har sin husvagn stationerad där.   Bara hon och jag. Fago fick hålla sig hemma med Jonas. På vägen ner piskade det regn blixtra och åskade. Så nästan så vi tänkte att bara åka ner titta till vagnen och hem. Men hör och häpna det fanns sol där.   Jag blev rejält grillad vill jag lova. Lär mig aldrig de där med solskyddsfaktor.


Vad gör man på en camping förutom äter, umgås,äter och umgås för bada går ju inte riktigt nu.. Så detta praktisreades väl   Tror min personliga tränare får ta sig en titt på min kost*  


vi hittade en tillsymelse till motion och detta blev en cykel tur    till hamnen   Hör och häpna vid hamnen fanns en glass kiosk som gjorde sina egna rån...    Ville lägga in en bild på mor med glass, men hon är inte så pigg på de där med kort på henne och allra minst när hon äter en glass....

Väl hemma igen blev de så klart lite grillning     De där med husvagn är inte riktigt min grej. Men är de bara jag och mor så ska jag nog kunna överleva. + så som vi åt där nere skulle bli ett resultat av michelin gubbe storlek på mig. Tvååker utställningen ligger 5 min från mors husvagn så troligtvis om jag åker dit hamnar jag där som mellan landning.. e de inte för varmt så går jag över till utställningen.. Men Fago är ett benrangel så ställa honom vet i tusan om det är lönt nu.  Nu sitter jag här bränd  och ser ut som en kräfta och de känns knappt vill jag lova   Tänkte snart ta en promenad med min goa nallebjörn ... om det inte är för varmt. KRAM PÅ ER!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards