Fago & Theo

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Cinzia - 10 juli 2010 22:11

Japp med fönad och tvättat Fago, parasollen i hög fana beger jag mig in på utstälnings området. Mor min hämtade jag upp för hennes camping låg ca 1 mil från tvååker utställning. Hysterisk som hon e, nervös för allt nytt blir jag till slut avsläppt. Det va varmt. Men vi hittade en KAnon plats Bakom ringen bredvids domar tält. Upp med en filt ( gäller att ta plats) och upp med stolen + ner med Parasollen.  Fy FAN va varmt. .... Allt fixat och i väg till den goa dungen som doftade juvligt med varmt hundkiss. Han hittade tydligen en vän där inne också som tog snål skjuts ut och sög sig fast bakom hans öra. Jäkla fästingar.


Ca 20 hundar i han huns klassen. Jag är ju ingen direkt veteran och inte ens en amatör så koll hade jag knappt. Men Förutom att Fago är i naket tillstånd är han i bra hull, pigg allert och allt kändes kanon. Domaren va super mysig, förstod inte ett ord han sa, men va trevlig *skrattar**


Ja baske mig tur den blåa rosetten va billig för inte va den snygg heller. Kritiken kommer kommma in på hemsidan.  Jag fick träffat en hel del trevligt folk inga namn nämnda inga namn glömda. Dock så Tack Lena för du tog Fago en stund.

Tog mig en kort sväng på området och fick köpt mig en orm länk som jag pratar om så länge. Nu måste jag ha ett korti koppel också. Snyggt som fan e de. Så nu måste jag nog anmäla Fago till en till uställning så jag får använda det också*skrattar**


EFter detta kom min mor och hämta upp oss. Körde oss till Södra Nääs camping , tryckte i mig en macka och hoppade i min läckra skrud till bikini. tur de inte finns kort på den, för den e så hemsk så den inte fastnar och naken kort på mig lägger man lixom inte ut.


Jag, fago, mor, syster och syster dotter Bada och låg på stranden om vartannat i 4 timmar. Helt underbart. Fago älskar att bada.  Efter blev de grillar slappat, Fago och min syster somna utanför campingen så jag och mor passade på att tänja ut våran läder klädsel med med en glass från tre toppar. Nu e jag hemma.


Sitter i underkläder och lyser rosa. Japp de är rät ROSA! Brände mig som en skållad gris, så kyl balsam högt och låg och kvider lite i min ensamhet. Fago sover som en stock.


Summan av dagen har varit helt perfekt minus min sol bränna. KRAM KRAM

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards