Fago & Theo

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Cinzia - 20 juli 2010 15:26

Idag är det varmt i vanlig ordning. Både jag och Fago har väll börjat klimatiserat oss.   . Startade dagen sent som vanligt med att ta en promenad följt av att jag åkte och titta på en eventuell praktik plats på ett hund dagis. måste säga att de va ett väldigt lugnt ställe. Alla hundar va harmoniska och lugna. Fint, öppet och trevlig personal. Nu är det bara invänta F-handläggarens semester som slutar först den 23 augusti.... Jag kom även på trdje plats i en tävling  där man skulle länka till deras dagis och vinsten blev en T-shirt. Den fick jag även idag.


Fago´s flytväst kom även idag. Ska gå ner och hämta den lite senare, passa på att köpa en Twister isglass. En till mig och en till Fago.


Nu tvättar jag, inte speciellt roligt i värmen. Tvätt stugan är ju inte direkt skön att vara i heller. Men de måste bli gjort. Förhoppningsvis blir de promenad med Ebba  & Nala i kväll =)... Nu blir de fönster shoppa på nätet. KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards