Fago & Theo

Alla inlägg under juli 2010

Av Cinzia - 3 juli 2010 18:18

Nej... detta är inte en av min favorit års tid, och tror inte Fago som ligger och flåsar tycker det heller....


Ja i går va det KM i lydnad för Sennen klubben. Baske mig tog jag mig dit, men föga förväntningar. Mycket riktigt. Fago har lärt sig att på plan kan han göra lite som han vill. Så efter fria följet känner han att jag tappat lusten. Han kan ooohja han kan och han har skicklighet. Har han tröttnat på samma rutin? Är det värmen? HAr han lärt sig att på plan kommer ingen belöning värd nog att ansträga sig för?  Jag vet inte men nu blir de hyllan för vår lydnad ett bra tag. Vi kör spår, ska testa rally lydnad och se vad som möter  vår väg. Jag gillar att jobba med Fago han gillar också att jobba, i övrigt.


151 p fick vi ihop skrapat och då nollade vi apporten för apporten landade rakt i hindret och domaren tykte de va ett OK kast så han tog inte apporten utan gjorde en 90 gradig vinkel och ingen apport. Och världens uslaste fria följ.


jag bjuder på lite härliga bilder när Fago va liten så får Fago "bara" vara hund i sommar...

       

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards