Fago & Theo

Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Cinzia - 4 augusti 2010 20:30

Idag har varit en lugn dag för Fago. Inget cyklande, tränande eller lång promenad. Bara gottat sig i min mors trädgård. Jag kan rapportera att Fago´s nya fästingmedel är helt värdelöst. Prac-tic heter de. Har nog plockat en 10 fästingar på en vecka nu.   Jag hatar dom asen... tycker dom bara kan gå och dööööö....


Det lilla roliga vart fall... PÅ vägen hem åkte jag igen förbi Jonas och hans garage vän Ingmar. Ingmar står och putsar sin gamla Pontiac och Jonas står och fixar dörrar till sin bmw som ska lackas om. Ner kommer jag och Fago med min super bil. Jag öppnar bagaget och låter luckan vara öppen. Jg går bort till Ingar, Jonas och pratar bil. Ut kommer Fago ur bilen kommer glatt bort och hälsa på oss drar nyckeln som sitter på ett sådant långt band man kan hänga runt halsen, ur min ficka och travar glatt bort till bilen, hoppas in i bagaget och lägger nyckeln där, samt stirrar på mig.. Riktigt gulligt. Men vi skulle inte riktigt gå än så Jonas går bort pussar lite på Fago och tar nyckeln och traskar bort till mig och Ingmar igen. VI börjar prata mat allt från ugnsbakad falukorv till pannkakor Fago ligger i bagaget och tittar på oss... Efter en 15 min igen kommer han fram travandes hälsar på oss alla drar nyckeln ur Jonas ficka travar glatt tillbaka och hoppas in i bagaget och släpper nyckeln.


Känns som om Fago ville tala om något för mig  


nu är vi hemma och han fortsätter sin siesta dag med att sova.


KRAM från oss

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards