Fago & Theo

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Cinzia - 8 augusti 2010 17:59

tog mig en låbg promenad runt hedefors osv.... GIck förbi Garaget där står Jonas, Ingmar + dotter och en som heter Simon. Alla har super roligt, de möblerar om i garaget och donar. kände mig rätt utanför och rätt trött på de. Jag och Fago stanna inte länge utan fortsatte promenaden, i rätt besviken anda. Efter kanske 1/4 av promenaden började det att regna. Vad kan man göra? Bara fortsätta traska. TRäningsbyxor som slutar under knät en T-shirt och hund väska .. jag kan säga jag blev rätt blöt.


Väl hemma möter jag på en granne. Vi hälsade som vanligt men sedan frågade han mig va jag gör för att få Fago så  lydig. Lydigt är ett fånigt ord men jag sa det att han har alltid varit väldigt lugn och lätt + jag lägger ner en hel del tid på honom. Hittar de som han gillar mest och helt enkelt muta honom *skrattar** Killen vart i allafall väldigt imponerad över hur Fago gör allt jag ber honom att göra osv..


Så från att känna mig utanför och besviken blev jag väldigt stolt över Herr pappa Fago. Han är en väldigt bra hund. Jag skulle inte byta ut honom för något. Enkel, rolig,lätt, och trygg hund. KRAM!

Av Cinzia - 8 augusti 2010 12:42

Fago   Yaya = 7 st valpar.


3 pojkar & 4 flickor



Mer info:

www.bearclaw.se

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards