Fago & Theo

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Cinzia - 7 september 2010 16:06

Fago åkte ju på en rejäl spy och diarré omgång och de fick mig att tänka mycket på foder. Just hans foder. Han har ätit Robur ett tag och de som slog mig va att han varit små lös i magen hela tiden och väldigt ljus avföring.... Ljus avföring = att hunden inte tar upp all näring och den passerar genom tarm systemet osv för fort och lös ska den ju inte vara.. Den har inte varit super lös men halv geggig- svårt att förklara... Just nu äter han Intestinal för att hans tarm och mage ska få paus och bygga upp tarm ludd etc .... Men nu står jag där foderlös kan man väll kalla det. Jag har lite span på vissa foder då jag vill ha så äkta innehåll som möjligt. VIll ha protein och fett men samtidigt lugnt för magen. Päls och leder är också viktigt.. men A och O är att fodret är fungerande för honom...



Berätta gärna för mig vilket foder Ni har till er/a hund/ar och varför. Det skulle hjälpa mig enormt.

Ras på hund:

Namn:

Sort:

Mängd:

Orsak? mage? hud?energi?....

Övrigt.

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards