Fago & Theo

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Cinzia - 20 november 2010 14:19

Snön har fallit här. Vilket är det bästa jag och Fago vet. Så på med kläder - för små byxoer ;) eller för stor mage.. vilket som. På med gummi stövlarna och ut i skogen. . Hittade en ny stig och den blev till att testa.. Mysigt. Fago blir som tokig när vi går nya stigar. Går inte att beskriva med ord hur lycklig han blir. Han skuttar och hoppar högt och lågt. Ser han en annan stig springer han in på den.. när han upptäcker jag inte ligger efter tar han väger över små berg genom snår över bäckar för att komma tillbaka till lyckan av en frolic *hehe*


Stigen va en aningen för lång för mig idag. Jag måste ju ha med mig något att äta när jag går längre sträckor - har en fårmåga att få sockerfall annars.. Mindre roligt!


Nu är vi hemma. Jag har ätit en apelsin och väntar på att jag ska må bättre. Nackdelen nu e att efter apelsinen blir jag tok trött.. Skulle kunna sova till i morgon känns det.


Men får gäster i kväll så måste städa och handla.. "lilla" Muffins kommer också så Fago får även fin besök.


Kram!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards