Fago & Theo

Alla inlägg den 15 december 2010

Av Cinzia - 15 december 2010 16:48

Dom förra tasskydden satt inte idealiskt på Fago´s tassar så jag kände jag ville nog inte ha dom. Om han ska gå långa promenader etc så ska dom ju sitta och desutom bekvämt.


Jag letade runt på nätet och de va då inte lätt att hitta för stora hundar. Som om de inte har tass problem dom också.


EFter många om och men hittade jag ett par. 715 kr på nätet men på Huverödas/Arkens zoo 599 Kr... Rena rånet...


    Men dom sitter. Bra storlek. Trampdelen är förlängd och med rejält gummi undertill som en rejäl känga är sulan så de är inte hala.

Eller sitter bra - jag får spänna dom rätt hårt vilket jag inte är så där super pigg på samt ena tassen bak den skon har en tendens att snurra - jag ska se om jag hittar någon bra lösning på det där. Det verkar som om de flesta hundskor är svåra att passa perfekt.


Han tycker dom är bra obehagliga bak. Fram är inte så knasigt men bak, jag har skrattat gått på sista promenaden. Nu är han inte trång bak i allafall det är en sak som e säker*skrattar* Han kommer få sådan trängingsverk om han ska hålla isär bak benen så.


Kram

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards