Fago & Theo

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Cinzia - 17 december 2010 12:14

Ja nu har de tusan mig blivit för mycket.

i 4 dagar nu har allting gått i mot mig. Jag är irriterad 24 timmar dygnet runt.

Som idag.


Skulle blivit uppringd i tisdags av en viktig person , ringde inte. Jag mailade undrade vart hon tog vägen och fick till svar att jag stod uppskriven på onsdagen för samtal. Ingen har ringt. Ringer upp idag och de har skaffat sig någon slags telefonsvarare som Vc brukar ha. Vi ringer upp dig omkring kl 10,15.


Goliat skulle in innan kl 11.00 på Blå stjärnan för att lämna blod. Jag sitter och väntar på samtalet men inget kommer och tvingar åka i väg.

På vägarna är idag pensionärer för dom har fått pengar, rädda sådana för de är "halt".

På motorvägen yr det salt högt och lågt men de ligger i 65.  Rädda som sagt så de bromsar om vartannat så det är livsfarligt att ligga bakom dom.


VÄl på Blå stjärnan anmäler jag Goliat - det va ju så brottom. Får som vanligt vänta i lite över 20 min innan vi kommer in. Ut ringer upp stället som ska ringa upp mig - Ja hon kommer tillbaka på onsdag!

Alltså nu e jag arg. Fick pratat lite med personen i luren. På väg hem, blir tkoigt kissenödig - glömde min bil starta knappt och ser ut some n iskub. Hela bilen är som en fuktslukare.

PÅ vägen hem samma visa alla rädda pensionärer och fruntimmer på vägarna. Måste till kvantum - Kissenödig går till toaletten ja då är låset trasigt. Går till För butiken 5 före mig. Nä inte en chans. Går in i affären tar de jag ska ha - kassan. Tom men visst ja då står de någon med en lunta kuponger och förstod inte att datumen har gått ut på alla. En jäkla väntan där. Fortfarande kissenödig. Går till förbutiken 6 före. Jaja måste vänta. En före - ja men visst då strular ATG maskinen och fick snällt vänta där också. Min tur - ja då förstod inte hon i kassan hur de fungerade + trots de står 10 pers och väntar har dom tid att ställa sig och prata om allt och inget mellan kunderna. Så fixat. På väg hem samma saker folk som inte kan köra för de är rädda. VÄl hemma ja då står disken med en trasig tallrik över från förr går av dagens helvete. Skall ställa in nyponsoppan ja då välter jag ut resten av mjölken som jag välte ut i går, i kylen. Bara torka upp. 

Böjjer mig ner och på vägen upp slår jag i huvudet i kylskåpsdörren. Går på toa - klar och tittar ja toalett papret har GOlait och Tuff lekt med så de låg i strimlor. Vad göra nu??

Går in till datorn ska hälla upp lite BLå bärs soppa innan jag går ut. Spiller över skrivbordet.


Det harn u gått 3 timmar.Jag är så förbannat trött på detta nu. Som sagt 4´e dagen nu!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards