Fago & Theo

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Cinzia - 30 december 2010 01:10

Ibland blir det bara för mycket. Vissa hanterar de si vissa hanterar det så.

Jag tvångsäter. Ja för har jag något i munnen måste jag inte tänka. Oh det är ju knappast ett äpple jag trycker i. Jag blir lat självdestruktiv och förjävlig. här om dagen fick jag ett besked som vända min vardag åt andra hållet. Ja då sitter man här 7 kg tjockare men över 100 kg lättare. Ja tyngden släppte efter de samtalet. Nu är det My dog att se fram i mot.

Fago är super fin i hullet - folket på området säger han ser ut som en jämn tjock korv*skrattar** Han är pigg och glad. Vi sprang lite här hemma men de blir ju inte direkt snyggt - alltså ring tränings sprang. De blev mer full karriär och ett jäkla tempo. Ingen snygg gång - han slänger i väg sina fram ben som om han gick paraden för Hitler. Mindre fint.

Så vi ska på med utställningskopplet - eller mer damma av det och ut och träna.


Ska in på torsdagen på My dog och titta lite. Blir nog inte så mkt tittande för min del de övriga dagarna. Blir nog bara åka in ställa och hem.  Men man vet aldrig - planer finns ju för att planeras om.


Vi ahr tränar lite Rally lydnad här om dagen - tokig pigg va han, och ajg enormt ring rostig. Bra med övning. vi hade dock inga skyltar utan fick improvisera med korner och försöka komma ihåg va vi hade bestämt att kornerna representerade. Vi gick på konerna några gånger, han hoppa upp på mig och några övningar blev lixom fler i en. Men men han har super roligt de märks. På vägen hem däckade han skönt i bagaget där bak. Det va ett tag sedan vi gjorde hjärn gympa. Varit mest skogs promenader.


en annan mår konstigt , yr och illa mående. Måste verkligen ta tag i födo intaget. Har nog Sveriges mest skyhöga kolestrol värde nu.


Men sova först... KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards