Fago & Theo

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Cinzia - 23 juni 2011 15:09

Ja vad gör man inte med kass rygg ;)


Jo man slänger på två handdukar på gordet ja tre till den större versionen av berner så klart. Sedan kastar man upp en efter en..

  Theo är en lustig filur.. Han står under och piper och stuttsar. För på bordet ligger de godis.. och allt som går att tugga och svälja, JA det är guld värt!

Theo har börjat fälla sin valp päls =( Den gosiga ulltussen. Min tanke va att inte borsta honom     Meeeeeen så fungerar ju det inte.... Så jag får så snällt se på när den mjuka gosiga pälsen flyger sin väg och fram kommer vuxen pälsen   


Fago där i mot han tycker väll kanske inte de där med bordet va så roligt.. Trots allt han har aldrig stått på köks bordet  Väluppfostrad pojk...

Men han gör som ajg säger och upp hamnade han...

  Ibland är han för dum snäll för sitt egna bästa. Han gör allt jag ber honom om. Ja i människans värld kan man nog tyvärr kalla honom toffel....  Ibland tycker jag nästan en gnutta synd om honom och vill att han ska ta för sig.. Han får för mig gärna dra i kopplet eller gasta lite.. I andras ögon är han perfekt men i mina ögon är han tråkig.. Jaja alla är olika individer och jag älskar han enormt för den han är.. Han har aldrig haft brottåm i livet oh de är bra! Desto längre får jag behålla honom..


Jag fick för en tid sedan en kartong från foderbilen med massa roligt innehåll. I den fanns det en s.k furminator!

  Suverän liten mojäng! Ja allt löst underhull släpper.. Oh ni som säger att Fago inte alls fäller så mycket eller tycker han ser urfälld ut. Ja se på den lilla högen efter bara några få tag på bröst korg och sida! Så tvååker - ja det är ju ett hav bredvid men bikini kanske man inte kan säga att han har - nudist? Den lilla lila saken är guld värd och suverän! Kan rekommendera den till ALLA!


Nu ser köket ut som jag tapetserat om och dekorerat med päls så jag borde ta tag i det där..

Men först! Smälta maten... Kram

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards