Fago & Theo

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Cinzia - 7 september 2011 23:10

Något riktigt roligt är att Fago är den andra hunden i Bozita Robur profil tävlingen.

  Klicka på bilden så får du se mer av det. Han vann 1 års förbrukning av foder och lite spännande saker... Riktigt rolig upplevelse.

Theo har hunnit vara på en till utställning. Inofficiell på Marks bk. Där placerade hans sig som BIG 3.  JAg vill även gratta mina vänner som hamnade på BIS 2 med sin aussie kasper och Ulrica fick en BIG 1´a. Inte Ulrica men hunden ;)....

 

Jag sker mer just nu ...

JO jag har gått två kurser

-Rally lydnads skrivare ( man måste ha utbildning för att få skriva på tävling) . Klar!

-Rally lydnads sekreterar utbildning - Klar!

-Tävlingssekreterar utbildning - pågående

-Rally lydnads instruktörs utbildning - kommande

-Jägarexamen - kommande..

- Rally lydnads hjälp instruktör tror jag de kallas - pågående start nästa vecka.


Ja det är lite mycket nu... samtidigt väldigt roligt. Varje helg är uppbokad nu minst 5 veckor fram. Antingen tävlingar i rally utställningar eller praktiskt jobb för att få licensen för tävlingssekretare.


HAr även börjat på gymmet. Kondition måste jag ha även om jag är stor så någonstans måste jag börja.. Gillar att röra på mig, förutom de dagar jag mår skit ;)..


Annars är allt lugnt. Theo växer på höjden och jag och fago på bredden..

Nu till helgen är det SOfiero med Theo ...

KRAM!

Presentation


Fago & Theo

Bloggens Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards